Якщо вирвали зуб

Видалення зуба багатьом людям здається найстрашнішою та найболючішою стоматологічною процедурою, тому вони всіляко її уникають. Видалення зуба – не така вже й страшна процедура. Дуже важливо знати, що потрібно робити в тому випадку, якщо вирвали зуб і суворо дотримуватись усіх рекомендацій лікаря. Саме від цього безпосередньо залежатиме процес загоєння ранки та загальний стан людини.

Як саме відбувається загоєння ранки?

Процес відновлення тканин триває кілька днів – 8-15. До цього часу вже повністю проходять болючі відчуття, але це все індивідуально для кожного пацієнта. За цей час відновлюється не тільки м'які тканини ясен, а й кістка всередині лунки, звідки видалено корінь. Якщо після того, як Вам вирвали зуб, процес загоєння відбувається довше, не варто панікувати, тому що слід оцінити всі наявні симптоми. Якщо патології відсутні, це означає, що процес реабілітації йде за планом.

Що мусить знати пацієнт, якому вирвали зуб?

1.Протягом перших трьох годин після того, як вирвали зуб, з'являється кровотеча. Потрібно знати, що це природна реакція організму, тож не варто панікувати. Лунка, де немає зуба, повністю заповнюється кров'ю, яка згортається природним шляхом, без будь-яких лікарських препаратів. Такий процес є обов'язковим, оскільки кров захищає ранку від проникнення бактерій, пилу та бруду. Колір лунки, звідки витягли зуб – темно-червоний.

2. Протягом двох-трьох днів після того, як вирвали зуб, розмір темного тромбу значно зменшується. Усередині лунки починає утворюватися нова молода тканина.

3. Через 3-6 днів потік стає практично білим. Нова м'яка тканина покриває майже всю лунку. До цього часу також проходить набряк та усі хворобливі відчуття.

4. На 10-й день кров'яний потік у лунці повністю розсмоктується, деякі її частини можна побачити лише у її центральній частині. Під ясна, яка гоїться, можна побачити нову кісткову тканину.

5. Через 15 днів, якщо вирвали зуб, рожева м'яка тканина повністю покриває лунку, це означає, що процес загоєння завершився.

У яких випадках після видалення зуба слід терміново звернутися до стоматолога?

Для того, щоб не допустити процес розвитку запальних процесів після того, як видалили зуб, необхідно регулярно оглядати лунку і у разі виявлення будь-яких з перелічених нижче симптомів відразу звертатися до лікаря. Таким чином, Ви уникнете можливих неприємних наслідків і убережете здоров'я інших зубів.

Серед найпоширеніших симптомів, коли потрібно звернутися до лікаря, є:

1.Десна сильно опухла, на щоці видно набряк і синій відтінок.

2. Лунка сильно кровоточить понад 3-5 днів.

3. У лунці утворилася кров'яна кулька.

4. На ранці, де було видалено зуб, видно білий наліт.

5. З лунки спостерігаються виділення дивного характеру.

6. Піднялася температура тіла, яку важко збити.

7. Пацієнту важко широко відкрити рот, під час цього в щелепі чути клацання.

8. На місці віддаленого зуба сильний біль.

9. Частина ясен, а також щока оніміли.

10. Виділення з носа.

Не варто лякатися, якщо у Вас після видалення зуба з'явилися симптоми з цього списку. Слід якнайшвидше звернутися за допомогою до фахівця. Він огляне місце видалення, виявить причини та допоможе їх усунути.

Також пацієнтам слід знати, для того, щоб позбавити себе будь-яких можливих ускладнень після видалення зуба, необхідно не тільки дотримуватися всіх рекомендацій лікаря, а й правильно вибрати фахівця, який виконує свою роботу якісно та сумлінно.

Вибирайте стоматологічну клініку, яка користується великою популярністю у пацієнтів, використовує у своїй роботі сучасні методики лікування та профілактики захворювань, інноваційне обладнання та якісні матеріали. Обов'язково ознайомтесь зі спеціалістами, які працюють у цій стоматології, їх досвідом та відгуками. Це допоможе Вам уникнути будь-яких непередбачених ситуацій та убезпечить Вас від ускладнень після видалення зуба.

Записатися на прийом до нашої стоматології Ви можете по телефону, або прямо на сайті клініки.