Що таке імплантація зубів під ключ?

Людина може стати невпевненим в собі від відсутності навіть одного зуба. Це серйозна проблема не тільки з психологічної і естетичної сторони. Відсутність одного або декількох зубів порушує жувальну функцію і призводить до захворювань шлунково-кишкового тракту. Навантаження під час переживання їжі розподіляється нерівномірно, що негативно позначається на всьому зубному ряду. Крім цього, кісткові тканини зазнають патологічних змін, розвивається карієс. Всі ці явища можуть в результаті привести до повного руйнування залишилися здорових зубів. Такі неприємності можна уникнути, якщо виконати імплантацію зубів під ключ.

Що таке імплантація зубів і для чого вона потрібна?

Однією з найсучасніших процедур по відновленню зубів у всьому світі є - імплантація. Вона дозволяє вирішувати проблему відсутніх зубів досить швидко, безболісно і ефективно. Суть імплантації полягає в тому, в щелепу на місце відсутнього зуба угвинчується спеціальний штифт, який виконує роль - штучного кореня. Виготовляють штифт найчастіше з титану, цей матеріал не викликає алергічних реакцій, міцний і надійний, має тривалий термін служби і відмінно приживається в м'які і кісткові тканини. Далі на цей штифт фахівець насаджує абатмент - частина між штифтом і виступаючим елементом над яснами, і тільки після цього зміцнює коронку.

Імплантація зубів під ключ - процедура, яка дозволяє відновити один або кілька зубів в ряду. Крім того, її призначають пацієнтам, які зовсім не мають зубів.

У порівнянні зі звичайним протезуванням, імплантація має багато переваг. Одним з них є те, що під час установки імплантів під ключ не потрібно обточування сусідніх зубів, а також депульпіпрованіе. Така сучасна стоматологічна процедура повністю відновлює функції зубів, знімає ризик розвитку деформації щелепи. Крім цього, імплантація дозволяє рівномірно розподіляти навантаження на всю щелепу, попереджає можливі ускладнення, розвиток захворювань ротової порожнини, а також порушення пропорцій особи.

Імплант не потрібно знімати, як протез, для очищення. Пацієнту після установки досить дотримуватися рекомендацій фахівця, забезпечити правильний догляд за зубами і регулярно проходити профілактичний огляд у стоматологічному кабінеті.

З естетичної точки зору імпланти нічим не відрізняються від природних зубів. Виготовляються вони індивідуально для кожного пацієнта, враховуючи особливості його ротової порожнини, відтінок природних зубів і інших важливих чинників. Ще одна важлива перевага, чому варто вибрати імплантацію - імпланти просто не можуть випасти з рота при розмові, чханні, сміху, пережовуванні їжі. Також вони не доставляють своїм власникам ніякого дискомфорту.

Показання до імплантації:

1. Відсутність одного або декількох зубів в одному ряду.

2.Полная адентія.

3. Різні захворювання: пародонт, відкритий прикус, сильне стирання зубів, різні дефекти щелепи та інші.

Як і будь-яка інша операція, імплантація має деякі протипоказання, які обов'язково слід враховувати. До них відносяться:

- погана згортання крові;

- вагітність;

- психічні захворювання;

- індивідуальна непереносимість препаратів;

- онкологія;

- захворювання сполучної тканини.

Ще якийсь час назад до цих протипоказань ставилися ще й такі, як: цукровий діабет, пародонтоз, ВІЛ і гепатит. Однак сучасна медицина зробила крок далеко вперед і зараз пацієнти з такими захворюваннями також можуть скористатися цією послугою.

Імпланти зубів під ключ - процедура, яка включає в себе всі важливі етапи відновлення втрачених зубів, починаючи від першої консультації фахівця і закінчуючи - рекомендаціями по догляду за імлантамі.

Якщо ви хочете повернути собі впевненість, жувальні функції, здоров'я ротової порожнини, а також гарну посмішку, звертайтеся в наш стоматологічний центр імплантації зубів. Ми використовуємо у своїй роботі сучасне професійне обладнання, інноваційні методики, які використовуються у всіх розвинених країнах світу. Записатися на прийом до фахівця ви можете по телефону, або прямо на нашому сайті.