Хто ставить імпланти зубів?

Завдяки активному розвитку стоматології, появі великої кількості матеріалів і технологій, ті зуби, які раніше потрібно було тільки видаляти, тепер можна врятувати. Сучасні методики лікування дозволяють повністю перелічити кореневі канали, виконати точну реставрацію. Але навіть в тому випадку, коли зуб врятувати неможливо, не варто засмучуватися, що ви залишитеся без нього. У сучасній стоматології існує відмінна методика, завдяки якій можна частково, або повністю відновити зубний ряд.

Імплантація вже давно користується популярністю в західних країнах. Багато людей вдаються до неї, для того, щоб повернути свою красиву, білосніжну усмішку. Серед усіх стоматологічних процедур в нашій країні, імплантація також користується підвищеним попитом, незважаючи на свою дорожнечу. У той же час є ще велика кількість людей, які задаються такими питаннями, як: «Хто виконує імплантацію?», «Які у процедури є особливості?», «Наскільки вона безпечна?» і багато інших. Перш ніж зважитися на таку хірургічну операцію, слід ретельно розібратися у всіх цікавлять питаннях і відповідально підійти до вибору професійного фахівця.

Який лікар проводить імплантацію зубів?

Деякі люди вважають, що стоматолог - це фахівець-універсал, який проводить абсолютно всі процедури, пов'язані з лікуванням зубів, а також профілактикою захворювань ротової порожнини. Але це не зовсім так. Стоматологія включає в себе кілька напрямків, отже, різні процедури виконують різні вузькопрофільні фахівці. Звичайно, один стоматолог може мати кілька спеціальностей, але для проведення хірургічних операцій (в тому числі і імплантацію), повинна бути відповідна кваліфікація. Саме тому, питання «Хто ставить імпланти зубів», хвилює багатьох людей, які вирішуються провести цю операцію.

Перший прийом перед імплантацією проводить стоматолог-терапевт, який оглядає ротову порожнину, призначає необхідні дослідження і ставить діагноз. У тому випадку, якщо у пацієнта немає ніяких протипоказань для імплантації, лікар призначає день операції, яку буде виконувати безпосередньо фахівець, який має знання і досвід в установці імплантів. Хто ставить імпланти зубів? У народі цього фахівця називають - имплантолог, в медицині - ортопед.

У яких випадках необхідно ставити імпланти?

Важливо знати, що поставити імпланти на першому прийомі у фахівця неможливо. Імплантація - це хірургічна операція, яка, як і будь-яка інша потребує повного обстеження, аналізи та точному діагнозі.

Показання до процедури:

1. Відсутність одного або декількох зубів в ряду.

2. Відсутність останніх зубів, якщо немає ніякої іншої можливості їх відновлення.

3. Повна адентія (вона може бути вродженою, або придбаної).

4. Наявність причин, при яких неможливо носити знімні протези.

5. Дефекти, що виникли по причині захворювань, травм, або вроджені.

6. Повна відсутність зубів, а також їх альвеолярних відростків у верхній щелепі.

Кожен окремий випадок розглядається фахівцем з урахуванням індивідуальних особливостей пацієнта (будова щелепи, особливості зубного ряду, наявність захворювань, протипоказань та ін.). Виконувати імплантацію зубів можна лише після повної діагностики, без неї фахівець не має права проводити таку процедуру.

Перед імплантацією також слід дізнатися про протипоказання. Основними протипоказаннями до цієї процедури є важкі захворювання і патології, наприклад: онкологічні захворювання, розлади нервової системи, серцево-судинні захворювання, погана згортання крові, відкрита форма туберкульозу, ниркова недостатність, цукровий діабет, алергічні реакції на деякі лікарські препарати, ослаблених імунітет, алкоголізм і наркоманія.

Записатися на прийом до фахівця, який проведе діагностику і розповість про всі особливості імплантації зубів, можна за телефоном нашої клініки, або прямо на сайті. В нашій стоматологічній клініці працюють висококваліфіковані фахівці, всі процедури, а також діагностика проводиться на сучасному обладнанні.