Імпланти коли немає зубів?

У стоматології повну відсутність зубів називають - адентія. У тих випадках, коли в зубному ряду зовсім немає зубів - повна адентія. Людина, у якої відсутні зуби повністю не просто має не привабливу посмішку, вона також ризикує здоров'ям, оскільки таке явище призводить до захворювань шлунково-кишкового тракту, атрофії щелепи, западання м'яких тканин, щік. Навіть молоде обличчя при відсутності зубів виглядає дуже старим. З цих причин вкрай важливо якомога швидше після втрати зубів звернутися в професійну клініку, де пацієнту підберуть методику відновлення зубів.

Найбільш якісною є сучасна процедура - імплантація. Проводять її в випадках, коли відсутній один або кілька зубів в ряду, а також при повній відсутності зубів. Професійний фахівець після діагностики і лабораторних досліджень, підбере імпланти, коли немає зубів, з урахуванням індивідуальних особливостей пацієнта і стану здоров'я його ротової порожнини. Це може бути імплантація одноетапна, або двоетапна. Кожен метод має свої особливості і показання.

Двоетапна імплантація

Це стандартна методика, яку використовують вже понад 50 років по всьому світу. Вона включає в себе два етапи:

- вживлення імпланта в кісткову тканину;

- установку протеза.

У деяких випадках пацієнтам призначають ще одну операцію перед імплантацією - кісткову пластику. Через 3-4 місяці після неї, проводять двоетапну імплантацію.

Одноетапна

Така процедура є альтернативою двоетапної імплантації. Вона має на увазі під собою установку імпланта і протеза за одну операцію. Одноетапна процедура застосовується у випадках, коли необхідно відновити весь зубний ряд.

Комплексна методика

Пацієнтам, у яких повністю відсутній зубний ряд, фахівці призначають установку імплантів, коли немає зубів - базальну або комплексну. Такий метод має на меті установку десяти імплантів, на які кріплять протези. Перед підготовкою до процедури, лікар використовує спеціальну комп'ютерну програму, що дозволяє правильно визначити місця установки імплантів.

Який метод підійде саме вам, вибирає виключно лікар. Він враховує всі індивідуальні особливості пацієнта, методику імплантації імпланта і багато іншого.

Записатися на консультацію можна за номером телефону стоматологічної клініки або прямо на сайті.