Де ставити імпланти?

Протягом життя кожна людина стикається з різними недугами. Прості захворювання можна вилікувати самостійно в домашніх умовах, інші - вимагають обов'язкового втручання професійних фахівців. Найбільш популярними проблемами є різні патології з зубами. Стоматологічними послугами регулярно користується велика кількість людей різного віку. Деякі проблеми можна усунути за короткий період часу, але є і такі ушкодження, з якими фахівцеві доведеться попрацювати деякий час. До таких процедур входить - імплантація зубів.

Багато пацієнтів часто відкладають процедуру імплантації з різних причин. Одна з них полягає в дорожнечі.

Від чого залежить ціна установки імплантів?

Висока ціна цієї процедури залежить від різних факторів. Ознайомившись з ними, пацієнт зможе заощадити фінансові кошти і стати щасливим володарем зубних імплантів.

Перша причина, чому імпланти зубні коштують дорого - це їх висока якість. Імпланти ніколи не виготовляють з дешевих матеріалів низької якості. Також вартість залежить від місця, де ставлять імпланти:

- розташування клініки;

- класу стоматології;

- технічного оснащення.

Експерти запевняють, що висока вартість часто пов'язана з тим, наскільки розрекламований бренд. Пацієнти часто переплачують за ім'я бренду, вважаючи, що такі імпланти для зубів більш якісні і зносостійкі, але це міф.

Де ставити імпланти в Києві?

Якщо ви давно шукаєте надійну стоматологічну клініку, де можна поставити імпланти високої якості, але за помірною ціною, тоді вам точно до нас - в стоматологію «Implant Studio. Ми надаємо широкий комплекс послуг, одна з яких - імплантація.

У нашій клініці вам ніколи не запропонують імпланти по занадто завищеною ціною. Ми використовуємо марки в середньому ціновому сегменті, які можуть дозволити собі багато людей.

У нас працюють професійні фахівці високої кваліфікації. Кожен з них має великий досвід роботи в цій сфері. У клініці є все необхідне обладнання європейської якості, яке допомагає нам якісно встановлювати імпланти, незалежно від складності процедури.

Велика кількість наших пацієнтів вже встигли переконатися у високій якості наших послуг і точно знають, де ставити імпланти в Києві.

Якщо вам також потрібна ця процедура, або лікування зубів, діагностика захворювань або інші види стоматологічних послуг, запишіться до нас на консультацію по телефону або прямо на сайті клініки.