Чи потрібна чистка зубів?

Далеко не всі люди знають, чому зуби болять і руйнуються. Багато стоматологи стверджують, що основна причина появи різних зубних захворювань - це неякісний догляд за зубами. Наші зуби потребують регулярної правильному чищенню, а ті люди, хто нехтує основними правилами, раніше стикаються із захворюваннями зубів. Для чого необхідна професійна чистка?

Через неправильне чищення зубів і відсутність ополіскування ротової порожнини після кожного прийому їжі, нерегулярне або неякісна чистка зубною пастою і щіткою призводять до того, що на зубній поверхні утворюється жовтий наліт. Він являє собою липку плівку, яка щільно прилягає до зубів і в проміжках між ними. «Чи потрібна чистка зубів після кожного прийому їжі?» - звичайно, потрібна! У нальоті міститься величезна кількість хвороботворних мікроорганізмів, залишки їжі і мінеральні речовини, що виділяються з слини.

У тих випадках, коли наліт на зубах досить щільний, зуби втрачають природну білизну і блиск, стають жовтими. Мікроорганізми, що містяться в нальоті, поступово руйнують зубну емаль, потрапляють в м'які тканини, призводять до розвитку запальних процесів і різноманітних захворювань не тільки зубів, але і ясен. Саме з цієї причини на зубах з'являється карієс, пародонтоз, а також пародонтит. Це відповідь на головне питання, навіщо потрібна чистка зубів у стоматолога. Своєчасне видалення зубного нальоту в стоматологічному кабінеті, допоможе уникнути розвитку хвороботворних мікроорганізмів і попередить виникнення різних захворювань ротової порожнини.

Навіть в тому випадку, якщо Ви щодня ретельно чистите зуби вранці і ввечері, в деяких випадках, або після кожного прийому їжі, цього недостатньо, щоб якісно прибрати зубний наліт. Він накопичується в проміжках між зубами, звідки його дуже складно витягти за допомогою зубної щітки і навіть найактивнішої зубної пасти. Що ж робити, щоб видалити зубний наліт? Є простий і ефективний метод видалення - професійна чистка зубів в стоматологічному кабінеті.

Користь професійного чищення

Таку назву чистка зубів отримала з тієї причини, що проводиться вона під керівництвом професійного стоматолога в його кабінеті. Для цієї процедури він використовує спеціальне обладнання і інструменти, які допомагають всього за одну процедуру прибрати не тільки зубний наліт, але і камені. Після професійного чищення зуби, ясна і міжзубний простір повністю звільняються від нальоту, зуби набувають природний блиск і білизну. Чи потрібна чистка зубів у стоматолога? Однозначно потрібна! Комплексна процедура дозволяє не тільки повернути красу і сяйво природним зубам, але і є турботою про здоров'я людини.

Коли необхідна професійна чистка?

Фахівці рекомендують проводити чистку зубів в стоматологічному кабінеті - не рідше 1 разу на півроку. Якщо Ви все ще не розумієте, навіщо потрібна чистка зубів у стоматолога, ознайомтеся з причинами проведення такої процедури:

1.Профессіональная чистка необхідна тим людям, які бажають зберегти свої зуби здоровими і красивими на довгі роки. Більш того, здорові зуби - це здоров'я внутрішніх органів і ваше хороше самопочуття.

2. Чищення зубів слід проводити після лікування, для того, щоб продовжити позитивний ефект надовго.

3. Рекомендується виконувати чистку і перед імплантацією, протезуванням, а також проведенням ортодонтичних процедур. Комплексна чистка сприятливо впливає на ясна, дозволяє видалити карієс і зубний камінь на самих ранніх стадіях.

Записатися на професійну чистку зубів Ви можете в нашу стоматологічну клініку по телефону або прямо на сайті. Професійні фахівці, використовуючи сучасне обладнання інструменти і ефективні методики, швидко, якісно і безпечно очистять Ваші зуби від зубного наскакуючи, повернуть зубах їх красу, а Вам впевненість в собі. Чищення зубів не займає багато часу і не вимагає до себе спеціальної підготовки. Вам не потрібно проходити ніякі дослідження, крім діагностики у стоматолога, який буде проводити чистку. Всього за годину-півтора Ваші зуби знову засяють, як і раніше.

Правильно доглядайте за своїми зубами і яснами і вони дадуть відповідь Вам красою і здоров'ям!