Акція імплантація зубів

Імплантація визнана фахівцями однією з найкращих та найефективніших процедур в даний час. Вона спрямована на відновлення одного-двох відсутніх зубів або всього зубного ряду. Відрізняється ця популярна процедура своєю безболісністю та ефективністю. Але її висока вартість часто лякає деяких пацієнтів та зупиняє перед походом до стоматологічної клініки. Саме тому у нашій стоматології регулярно діють акції на імплантацію зубів, завдяки якій Ви можете заощадити свої фінансові кошти.

Додаткова знижка на імплантацію зубів у нашій спеціалізованій клініці – це чудова нагода відновити відсутні зуби і повернути собі красиву, природну посмішку.

Чому імплантація є такою популярною процедурою відновлення зубів?

Популярність імплантації легко пояснюється її численними достоїнствами, які вже встигли оцінити велику кількість людей по всьому світу.

До переваг імплантації ставляться:

1. Поліпшення естетичної характеристики зубного ряду.

2. Імплантація практично немає протипоказань. Винятки лише в тому випадку, коли людина має деякі складні захворювання, а також індивідуальну непереносимість препаратів.

3. За допомогою імплантів можна повернути фізіологічні функції ротової порожнини.

4. Високий відсоток приживання. Лише в окремих випадках організм може відкидати імпланти.

Як відбувається імплантація зубів?

Насамперед лікар повинен провести повне обстеження пацієнта, зробити необхідні лабораторні дослідження та на основі отриманих результатів, підбирати матеріали, а також методику відновлення зубів.

Для того, щоб імплантація пройшла безболісно і максимально комфортно, застосовується місцева анестезія. У разі, коли необхідно встановити відразу кілька імплантів, або пацієнту необхідна складна кісткова пластика, фахівець може застосовувати седацію. Пацієнт перебуває у напівсонному стані під час операції, але все чудово розуміє.

Під час класичної імплантації лікар робить надріз для отримання доступу до кістки. За допомогою спеціальних свердл у кістковому гребені він створює спеціальне ложе, на яке надалі буде встановлений імплантат. Для того, щоб кістка під час свердління сильно не нагрівалася, її зрошують спеціальним розчином. Зайву слину прибирають слиновідсмоктувачем.

Після цього кістку вгвинчують імплантат на мінімальній швидкості. Іригація у цей час не потрібна.

Коли імплантат вже встановлено, лікар перевіряє його стабільність у кістки за допомогою спеціального приладу. Чим вище показник, тим відсоток приживання краще і швидше.

Перш ніж зашити рану, де було виконано розріз та встановлено імплантат, лікар закриває його спеціальною заглушкою. Добре обробляє ясна за допомогою антисептичного розчину, або змащує маззю, яка має аналогічну дію.

Через деякий час, коли ясна трохи загоїться, на імплантат встановлюють проміжний матеріал та протез. Після цього починає процес реабілітації та приживлення імпланту. Пацієнт повинен суворо дотримуватися всіх рекомендацій, ретельно доглядати зуби і перші кілька днів полоскати ясна спеціальним розчином.

Абсолютні протипоказання:

1. Захворювання крові. Наприклад, погана згортання крові може призвести до того, що хірургічне втручання спровокує серйозну кровотечу.

2.Різні захворювання центральної нервової системи. Найяскравіший приклад – це психічне захворювання, у якому пацієнт може неадекватно чи неправильно сприйняти інформацію щодо наступного догляду за імплантами.

3. Злоякісні пухлини різних стадіях.

4. Хвороби сполучної тканини.

5. Туберкульоз, а також ускладнення різного ступеня.

6. Цукровий діабет 1 ступеня.

7. Захворювання слизової порожнини рота.

У разі, якщо у пацієнта недостатній обсяг кістки, це може бути усунуто під час операції.

Якщо Ви хочете отримати знижку на імплантацію зубів, звертайтесь до нашої спеціалізованої клініки. Ми регулярно проводимо акції на імплантацію зубів, щоб усі бажаючі пацієнти могли скористатися цією послугою та повернути своїй ротовій порожнині здоров'я та красу.